Thursday, January 20, 2011

PROGRAM MENDOKUMENTASI SEMULA FILE LAMA - SHAHPUTRA -SEKTERIAT MAJLIS BELIA NEGERI

 ini adalah bilik stor yang akan dikemaskini oleh pelajar-pelajar terlibat.
 setelah dikemaskini oleh pelajar . memang hebat pelajar-pelajar yang mengemas stor ini.
 fail mula disusun mengikut tahun. kemudian diikat dan disusun megikut tahun-tahun. supaya senang nak cari nanti. fail paling lama tahun 1995. lama tuh.
 jam 1 30 t/hari acara makan. semua sudah keletihan dan perlu mengisi tenagan semula.nasi kukus sorang satu.
 antara Rakan Muda yang terlibat angkat barangan yang berat-berat.
 seperti biasa acara yang paling digemari tanpa diminta. acara bergambar.
 terima kasih tidak terhingga diucapkan kepada semua (gambar di atas )  pelajar OM 114 PART 5 - SHAHPUTRA atas komitmen yang diberikan.

21 Jan 2011 JPM bersama 10 pelajar OM part 5 telah mengadakan program dengan kerjasama Majlis Belia Negeri Pahang di Wisma Belia. Promgam Mendokumentasi Semula fail-fail lama yang masih boleh digunakan untuk bahan rujukan. hasil daripada program yang dijalankan JPM telah diberi satu bilik khas yang dinamakan SEKETRIAT SUKARELAWAN SHAHPUTRA. terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini.

1 comment:

  1. Salam..terima kasih kepada Ustaz Asmadi kerana mmberi peluang kepada kami pelajar OM114 Semester 5 utk menyelesaikan tugas ini...Banyak pengalaman yg kami dapat walaupun pada masa yg singkat...

    Jika ada lagi program dokumentasi..sudi2 lah menjemput kami yg "PRO" bak kate ustaz...Mungkin program spt ini akan membantu kami menjadi lebih cekap di dalam bidang pengurusan dokumentasi ini..

    ReplyDelete